acceptance. devotion. rejection. perception.

altijd onderweg

als rijden bij lage zon, in een auto zonder zonneklep
moet ik mijn ogen dichtknjipen
om te begrijpen, om te zien wat ik heb

turen, met pijn als gevolg
zoveel ruis, zoveel onduidelijk
maar de weg die ik volg, gaat zuidelijk

die leid naar jou, naar huis
naar liefde, begrip en een warm bad
teveel ruis, ik was het bijna zat

maar al moet ik het laatste stuk duwen
ik zal er zijn om je te huwen
je bent sterk, mooi en echt

met liefde strijd ik in dit gevecht.

Leave a Reply

