acceptance. devotion. rejection. perception.

NWO

Bij mijn nieuwe werkgever zijn veel van mijn collega’s van turkse of marokkaanse afkomst, we zijn veel onderweg en dus praten we wat af. Vanzelfsprekend komen daarbij de Islam en de inhoud van de Koran regelmatig voorbij en het is af en toe reuze interessant hoe bijvoorbeeld een nieuwsbericht uit de ochtendkrant door hun heel anders wordt verwoord dan dat ik daar over denk. In de meeste gevallen vraag ik door; ik vraag dan aan hen om uit te leggen hoe zij verklaren wat er in de wereld gebeurd, volgens hún beleving. Lees verder

Lees ook over: nostradamus, creationists, antikapitalista

Nou wist ik al dat er in de Koran dingen staan die veel op de inhoud van het Oude Testament lijken en ook dat er voorspellingen in staan waarvan er al meerdere zijn uitgekomen binnen de Arabische cultuur en de geschiedenis van de Islam. bv de oorlogen in het Midden-Oosten, het samenkomen van Europa en het uiteenvallen van Amerika.  (het is overigens, volgens de Islam, verboden voor een moslim om voorspellingen uit te spreken) Daarnaast is het niet alleen het jongste geloof, Mohammed is de 4de profeet, maar ook de snelst groeiende religie op dit moment. Ook heb ik zelf, in mijn tijd in Israel, van dichtbij meegemaakt hoe intens religie kan zijn, kan werken voor een volk; een cultuur kan vormen. Echter, de gebeurtenissen die deze wereld meemaakt en gaat maken, zoals die volgens hun beleving plaats vinden, waren best wel schokkend en houden me bezig…

Zelf heb ik een christelijke achtergrond en ik ken de verhalen uit de Bijbel, zeker is ook dat ik geloof in een Almachtige. Jezus zie ik als een bijzondere vriend en Maria is voor mij de belangrijkste persoon. Dat wil niet zeggen dat ik niet opensta voor een andere benadering; uiteindelijk zijn we verbonden en hebben we elkaar nodig. Toch kan ik met de volgende opsomming geen kant op; bangmakerij of voorspelling?

  • na het christendom, krijgt de Islam de grootste macht op aarde.
  • na de Islam, krijgt het Jodendom de grootste macht op aarde.
  • de vijfde profeet maakt zich bekend (is al geboren, maar niemand weet waar)
  • deze profeet heeft toegang tot de hemel én de hel, en brengt deze samen op aarde
  • Jesus komt terug en ‘verlost hen van den bozen’
  • de aarde opent zich en de doden (geesten) komen bovengronds leven, hell op aarde
  • Mekka wordt verwoest

Toen ik deze twintigers en dertigers vol overtuiging hoorde praten over hun geloof, hun familie; de islamitische opvoeding en de relatie met hun vader en broers, kreeg ik een steeds duidelijker beeld van hoe de wereld er voor hún uit moet zien. Wij hebben als luie varkens in luxe geleefd van hun grondstoffen, zonder hen eenzelfde deel te gunnen. Wij hebben de aarde bijna om zeep geholpen met onze steeds maar groeiende behoeften en hebberigheid, terwijl we niet eens oog hebben voor de incensie, de aard. Ons niet bewust van wat ons staat te wachten. Het is niet meer dan logisch dat ze hun deel komen halen.

Er schijnt in Amerika een groep studenten te zijn geweest die zich hebben verdiept in de waarheid zoals die zo duidelijk in de Koran staat omschreven; ze hebben een onderzoek gedaan waarin zij bepaalde teksten uit de Koran en het Oude Testament hebben vergeleken met voorspellingen van wetenschappers en filosofen. Inmiddels zijn ze een beweging gestart: de New World Order Resistance. Zie onderstaande links. Tegen een superwereldmacht, tegen de illuminatie en de vrijmetselaars, maar voor de waarheid en het onthullen daarvan. Net zoals het embleem met de twee leeuwen en de tekst veni . vidi . vici, wat alom bekend is zie je ook steeds vaker de pyramide met duivelsoog. Dit zijn eeuwenoude symbolen die staan voor het behoud van een eeuwenoude agenda, met daarin afspraken die nog elke dag gelden. Bekijk ook de vijftig korte filmpjes van elk tien minuten van de Arrivals . Erg indrukwekkend.

Links:

Forbidden Knowledge

Educate Yourself

Dollar Biljet

Lees ook over: nostradamus, creationists, antikapitalista

…TO BE CONTINUED…

Leave a Reply

